Ostutingimused

 

Käesolevad ostutingimused kehtivad kõigile isikutele, kes sooritavad tehingu www.meisterdisain.ee veebikeskonnas ostukeskonna.

Meister Disain OÜ registrikood 12237345 (edaspidi nimetatud Müüja) ja tellija (edaspidi nimetatud Klient, kes vormistab www.meisterdisain.ee e-poes tellimuse ja sisestades tellimuse ankeedile oma isikuandmed, lepivad kokku alljärgnevates tingimustes:

ÜLDINE

        Meister Disain OÜ ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Meister Disain OÜ arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei valmistata.

  • Kliendi poolt esitatud tellimus on aluseks ostu-müügi lepingule Meister Disain OÜ ja Kliendi vahel. Meister Disain OÜ nõustub lepinguga, kui ta asub tellimust täitma, jättes endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Klienti informeerides.
  • Meister Disain OÜ-l on õigus muuta ning täiendada veebikeskkonnas käesolevaid tellimistingimusi, tooteid, nende kirjeldusi, pilte ning hindu vastavalt oma äranägemise järgi.
  • Käesolevatele tingimustele lisaks reguleerivad www.meisterdisain.ee veebikeskonna kaudu tehingu sooritanud isikute vahelisi õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.
  • Kauplemine toimub EUR valuutas. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.
  • Meister Disain OÜ ei vastuta kaupade kohaletoimetamise viivituse ja arusaamatuste eest juhul, kui need on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigusest.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Tellimust saavad esitada ainult täisealised ja teovõimelised Kliendid.

1.     Saatke tellimus läbi e-poe valides meelepärane toode ning täida toote kõrval olev vorm. Seejärel lisa toode ostukorvi. Jälgi toote juures olevat kirjelduses olevat juhendit (bänneri ostmise puhul).

2.     Eritellimuste puhul kirjutage meile oma soovist facebooki: https://www.facebook.com/meisterdisain/ või info@meisterdisain.ee

 

KAUBA KÄTTESAAMINE JA TARNEAEG

  • Kauba kättesaamine ja tarne toimub Eesti piirides.
  • Kaubad on saadaval kuni kaupu jätkub. Meister Disain OÜ-l on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida.
  • Meister Disain OÜ informeerib Klienti lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni või e-kirja teel. Juhul, kui Klient on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Meister Disain OÜ ostuhinna viivitamatult, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.
  • Kättetoimetamise kiirus oleneb toote juures olevast ooteajast.  Tellimus võetakse töösse peale arve tasumist. Tooted, millel on märgitud kohe olemas saadetakse välja 1-2 tööpäeva jooksul alates arve tasumisest. Ooteaeg võib nihkuda paari päeva raames olenevalt pühadest ja ettenägematutest asjaoludest.
  • Kaup tarnitakse Kliendini läbi Meister Disain OÜ koostööpartneri ( Itella Smartpost, Omniva). Kauba saatmiskulud tasub Klient ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Samas tellimuses olevad erinevate valmimisaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku valmimisaja kõige pikema ooteajaga toote järgi.

TAGASTAMINE

  • Vastavalt seadusele on Kliendil õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest ning kaup kasutamata kujul rikkumata pakendis tagastada (väljaarvatud eritellimustooted). Tagastamise õigus ei laiene juriidilistele isikutele. Tarbijakaitseseaduse mõistes on tarbija eraisik.
  • Eritellimustoodete valmistamine võib eeldada Meister Disain OÜ-l koheste kulutuste tegemist (kujunduste, paberite jms tellimine), mistõttu ei aktsepteerita tellimuste tühistamist peale 24 tunni möödumist tellimuse edastamisest ja kinnitamisest alates.
  • Tagastada ei saa spetsiaalselt eritellimusel Kliendile valmistatud tellimusiMeister Disain OÜ jätab endale õiguse kujundada eritellimustooteid endale omase käekirja järgi. Loomingulistest ja kunstilistest vaadetest tulenevaid eriarvamusi ja pretensioone ei rahuldata.
  • Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu Kliendile väljastamise hetkel.
  • Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on Meister Disain OÜ-l õigus arvestada Kliendile tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse Klienti esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.
  • Kauba tagastamise saatmiskulu kannab Klient. Müüja ei hüvita tagasisaatmise kulusid.
  • Meister Disain OÜ tagastab Kliendi poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest.
  • Loodusjõudude poolt tootele tekitatud kahjusid Meister Disain OÜ ei korva.

PRETENSIOONIDE ESITAMISE AEG

  • Vastutame toodete nõuetele mittevastavuste ja puuduste eest. Kui avastate kauba kätte saamisel, et toode ei vasta tellitule, siis palun saatke 3 tööpäeva jooksul e-mail aadressile info@meisterdisain.ee koos kauba mittevastavuse või puuduse kirjeldusega.
    Meister Disain OÜ ei vastuta Kliendi süül toote kahjustumise eest ning puuduste eest, mis on tekkinud tootele seoses ebaotstarbelise ning mittekorrapärase kasutamise tagajärjel. Samuti ei aktsepteerita loomingulistest ja kunstilistest vaadetest tulenevaid eriarvamusi ja pretensioone.
    Toote mittevastavuse ning puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist korrektse tootega. Transpordi kulud kannab sel juhul Meister Disain OÜ.
    Meister Disain OÜ vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

  • Kui Kliendil on Müüja valmistatud tellimus osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@meisterdisain.ee. Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel.  Kui Klient ja Müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole.

 

 

TOP